ELS NOSTRES TOURS

Els Tours Virtuals 360º de Nextec són una manera d’apropar la visió del centre educatiu tant a les futures famílies com als mateixos alumnes i families que ja en formen part. A través d’imatges en 360º qualsevol persona amb un dispositiu amb accés a internet i un navegador podrà accedir a visitar la vostra escola. Cada escola tindreu un enllaç pròpi de l’estil:
www.escola360.cat/nom-del-vostre-centre
per a publicar-lo a les xarxes socials i pàgina web

FUTURES FAMÍLIES

Us permetrà mostrar com és l’escola per dintre i per fora a les famílies que estan pensant portar els seus fills i filles a la vostra escola. El Tour virtual permet enllaçar vídeos i àudios en qualsevol punt de la imatge 360º, per tal de completar l’explicació i que cada família ho pugui veure quan vulgui, on vulgui i tantes vegades com vulgui.

ALUMNES I FAMILIES DE L'ESCOLA

Podeu involucrar tota la comunitat educativa amb aquest projecte ja que els alumnes tindran la oportunitat d’ensenyar a casa com es la seva aula, quina es la cadira on seu, els murals que han elaborat i penjat a la paret, la nova pissarra digital, el pati on s’ho passen tant bé, el menjador, etc